Friday, October 22, 2010

Aku






Serius...

aku tidak tahu mahu update entri apa pada malam ni
akan tetapi.. 
semangat untuk menaip.. 
tersangat la kuat...

maaf sekiranya penggunaan bahasa dalam entry ini adalah tunggang langgang
hendak mengedit  blog..
belum ada idea mantap.. 
jadi kembali menulis di sini...

sejak dua menjak ni.. 
memang makin sibuk.. 
kerja semakin bAnyak. 
tetapi apabila terkenang akan terima gaji
aku senyum sendiri

yer la kan.. 
siapa yang tak senyum kalu isu gaji
esok persekolahan adalah seperti biasa
sekolah ganti
jadi. esok aku kena mengajar 6 masa.. 
sila senyum dan semangat yer cik oura

selesai menyemak kertas ujian percubaan semalam membolehkan aku bernafas lega kembali 
semoga kalian  mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM

maaf la yer sekiranya input yang cikgu berikan tak mencukupi
cikgu dah cuba yang terbaik
makluman yer.. 
cikgu bukan guru terlatih
cikgu bukan siswi keluaran mktab
cikgu kurang berpengalaman
*dalam proses menambah la nie*

siapa tak nebes bila 1st time mengajar macam aku
lalalalalala
*tapi kalu keluar dating lagi nebes kut.. haha*

feel ini memang aku tak kan lupa smpai bila2
dengan anak murid yang chomel
manis
nakal
degil
semua la

maaf la yea. 
kadang2 cikgu emosi


garang
senyuman ckgu memang agak mahal
:)

*ayt ni aku dgr kt bilik guru pagi tadi dikomen oleh rakan sekerja* haha
ape pun.. 
cikgu tetap syg korg semua

minggu depan
ujian untuk menengah rendah
Good Luck to All of you.. 
akuh!!
akuh!

bagi yang belum pernah jumpa aku sebelum ni
ni la aku

aku dh ada blog dulu
tapi aku delete

walau aku syg cmana pun
aku delete gak

sekian terima kasih

lecturer & kwn  aku kata aku dh gmuk bila aku pki spec

ish!

but i miss both of them. lalalalala

nite.. :)



No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah