Wednesday, November 17, 2010

Luahan Hati Dan Perasaan.. :(

Salam aidiladha buat muslimin dan muslimat
:)


sudah lama rasanya aku tak update blog
haish?? 

lame ke?
hurm.. kira lama lah kan.. sebab latest entry aku pasal kemaasukan ke Universiti.. 
yang aku lom dpt setakat ni.. 
haish... 

mimpi jer la nak msuk UTHM ni.. 
nak tunggu rayuan.. 
macam tak lah pulak kan????
ish.. sedar tak sedar.. 
ni adalah minggu terakhir untuk aku berkhidmat sebagai guru di Smk Three Rivers
yer la. 
sebab kontrak GSTT aku sampai bulan disember.. 

Ya Allah.. 
bukalah pintu rezeki untuk hambamu ini Ya Allah... 

jujur aku kata.. aku seronok jadi Guru Sandaran.. 
huhu.. 
sungguh dan serius.. 
walaupun ada pahit dan manisnya.. 

harap la ada rezeki untuk aku tahun depan kan?? 
tolonglah... !!!!!
haha... 
yer la.. at least aku tak masuk U.. dapat gak keja kan.. 

huhu.. ni adalah antara gambaran aktivit masa jadi Guru Sandaran.. 

owh.. tiba2 aku rindu pada sang kamera.. 
kenapa la kau rosak.. huhu... 

Kem pengawas 2010

bersedia nak terjun dalam sungai.. haha

ni bukan terjun namanya.. haha

with gary. majlis anugerah cemerlang.. 



huhu... 

Rasulullah SAW bersabda, “Barang siapa memperbanyak membaca istighfar, maka Allah akan menghapuskan segala kedukaannya, menyelesaikan segala masalahnya dan memberinya rezeki dari arah yang tidak dia sangka”


harap kalu aku dapat UPSi tu.. 
memang lantikan untuk jadi Guru la.. 


tolonglah.. 

i need a miracle right now... 

uitm?? nak ke kau terima aku??


OWH GSTT... 

Aku masih mahu lagi untuk menjadi GSTT di tahun depan kalau aku tak dapat masuk U.. 

=_=

6 comments:

azhar said...

slmat hari raya aidiladha...

Anak Gemilang said...

@azhar selamat hari raya aidiladha.. :)

misyamissyou said...

huk..cam ne nak mohon jadi guru sandaran ye?

Wan_hazel said...

mek xpat tggal jejak kat shout..tggal kat sitok jak..peace.

Anak Gemilang said...

@misyamissyou isi borang dari pejabat pelajaran gabungan..

Anak Gemilang said...

@Wan_hazel thnks wan.. aik... slow kali line tenet ktk wan.. hhehehe

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah