Tuesday, November 9, 2010

Redha..

Bolehkah senyuman dan kegembiraan seperti ini yang mampu dipaparkan menjelang  jam 2 esok???

nak baca lagi..?? 
sila klik pada read more kat bawah yea.. 



mulut tidak perlu berkata.. 
apabila hati mula bersuara.. 
dan suara hati aku kata.. 
aku nervous.. 
nervous.. 
nervous
...
...
..

kalaulah kegembiraan seperti ini yang diperoleh.. 
Alhamdulilah
sama seperti kelegaan selepas menduduki 
subjek Pengurusan Pembinaan semasa semester akhir.. 
tapi.. 
andai esok adalah perasaan 
sama seperti 
kelas Kejuteraan Tapak
c*** kode dia aku tak ingt..
aku redha

*********

kalu intake disember aku tak dapat.. 
aku tunggu UITM
UPSI

tak pun aku smbung kontrak aku jadi Guru Sandaran di TRS.. 

berserah.. 

esok ada meeting staf.. 
yang pasti.. 

aku x tau sama ada aku nak on / off hp masa miting.. 


jam 2 petang.. 
10 November 2010... 

aku redha.. 

Kawan-kawan.. 
kalu korang dapat.. 
dan aku tak dapat.. 

tolong jangan khabarkan padaku.. 


kerana.. 

rembesan hujan pasti akan berterusan hingga ke larut malam

  



to my best friend
Norfazillah
Farhana
Ayu
Pai
Niesa & wani (wpun dia x isik) 
Siti Najiah
Ama
Adeng..

semua pelajar DKA6B

*semua pelajar pmu yang memohon*




TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA SEMUA.. 

DAN SELAMAT MELAKUKAN SEMAKAN.. 

Sesungguhnya.. 

andainya kita telah hilang segala-galanya.. 

jangan lupa.. kita masih ada masa depan.. 

*andai UTHM sesi Disember tak dapat.. *

masa depan itu masih tetap ada.. 

sekian terima kasih.. 

*mak oi. skema betul ayt aku malam ni.. *


2 comments:

zainab said...

Moga hari ini ada kbabar gembira ^_^ untuk awak....

Anak Gemilang said...

@zainab insyaAllah.. doakan yea.. ^_^

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah