Wednesday, December 22, 2010

Syukur Alhamdulilah.. :)

MySpace
Syukur alhamdulilah.. 

tahniah kepada diri sendiri
sebab aku dah lulus ujian memandu.... 



haha.. 
punya la lama aku nak ambik.. dengan selalu ada masalah dengan nk belajar. kereta rosak la.jadual penuh la.itu la.ini la. tapi aku dah tak kisah.. yang penting aku dah lulus. yeay!!


sekian terima kasih.. :)
terima kasih untuk kakanda tersayang.. sebab teman aku masa  last belajar semalam dan tunggu sampai aku abis test ari ni..


sekian!!!
abang aku memang ensem!!
haha.. 




psst: ama, fana, noi,ayu,wani,nisa,pai.. kmk dah ada lesen keta.. hihi

6 comments:

simply me said...

yeay.yeay. :D
nasib sempat rest sblom mukah ada traffic light.ohoho

♥ solehah ♥ said...

yeaahhh!kak ora dpt lesen keta..
aie2..sama ngn adik kmk la ktk test ari tok tek..
hehe..kak ora..jemput la singgah rumah baru kmk..

EMPAYAR BINTANG TIGA

Anak Gemilang said...

@simply me aok eyh.. hehe. kmk mals padah ngn ktk rah fb ma.. haha. b4 mek test.. tkut mek fail.. haha

Anak Gemilang said...

@♥ solehah ♥ blog baru ka dik??
adik ktk??? kmk test pagi tek dik.. wah.. kck blog bru eyh.. mek tgh view la tk

wunny said...

wah... congrats2.. pas ni ley drive dgn lesen baruuuu :))

Anak Gemilang said...

@wunny makseh2.. hehe. x berani lagi.. bru jer lulus.. lesen belum kuar lagi..

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah