Tuesday, January 25, 2011

Sokongan itu Kekuatan....

Antara minat dan tuntutan tanggungjawab..
Subhanalllah..
Sekali lagi air mata ini mengalir..
bukan kerana tidak balik raya bercuti untuk raya cina..
bukan kerana hati sudah kecewa..

entah kenapa malam ini hati menjadi sebak dan pilu
bahu siapa yang akan menjadi mangsa untuk disandarkan..


tiba-tiba terasa rindu pada mak..
pada kakak..
aku betul-betul memerlukan sokongan..
itu adalah realiti sebenarnya..
Faizal.. 
Andy.. 
aku rindu pada kalian.. 
Julll...
Ct.. 
Phine.. 
Sesungguhnya.. pada ketika dan waktu seperti ini.. 
kekuatan aku adalah pada kalian.. 

adakah aku yang tersilap kerana terlalu terburu-buru
mengatasi dasar kekerdilan diri yang baru mengorak langakah
sesungguhnya untuk mencapai tahap seperti kalian
aku tak mampu

maaf!
aku masih lemah jiw untuk menghadapi semua ini
ini memang lumrah dari dulu kini.. dan mungkin akan datang.. 
maka.. 
sokonglah aku.. 
kerana sokongan itu adalah kekuatan utama yang aku ada
aku akan jatuh tanpa sokongan
dengan tubuh sekecil ini
dengan pengalaman yang baru setahun jagung.
serius
aku tak mampu
....
bukan niat untuk tidak melibatkan diri dalam minggu ini atau minggu lepas
oleh kerana aliran / bidang sekarang membataskan segalanya
kembali semula kepada titik tolak
apa sebenarnya matlamat untuk ke sini
???

Saya tidak memerlukan sesuatu yang boombastic
cukupalah sekadar memenuhi persyaratan ayah dan ibu
mak
saya rindu
.....
dan air mata merembes lagi sebelum mata terlelap lagi.. 
selamat malam semua


p/s : kenapa mode akhir-akhir ni asyik2 nak sedih jer.. deh.. 

2 comments:

Norfazillah Abdul Rahman said...

Be Strong! I wish i can hug u to make u strong~

budak baru belajaq said...

be strong..seTIAP APER brlaku ade sebab N hkmah nyer....setiap ape yg brlaku Ini juga telah Trtulis dlam catatan hdup kite...prcayalah...Ada sinar dlam hdup mu suatu hari nnt...dan semua persoalan mu akan trjawab....Kenapa ini berlaku....aku sentiasa ade untuk mmbantu u di sini dan selama kmu ingin berteman dgan ku...

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah