Saturday, March 26, 2011

Maaf! Jika Kamu Cedera!

seperti biasa.. 
sabtu kelas berjalan seperti biasa.. 
dengan penuh  semangat waja meneruskan kuliah olahraga di padang.. 

cerita penting malam ini?
saya menarik nafas lega.. 
atas sebab.. 
lempar cakera tidak termasuk dalam ujian kemahiran.. 
memang itu satu perasaan yang sangat bagus.. 
kenapa???
kerana saya memang tak reti main benda alah  ini.. 
dengan keadaan tangan saya yang lefthanded.. 
walau dengan keadaan pegun atau pusingan.. 
saya memang gagal untuk melontarkan nya.. 
uiks.. !
nyaris kena kepala rakan-rakan at43..
maaf yea.. 
bukan sengaja.. 
tetapi. .anda sememangnya sangat arif tentang ketidakapakaran itu.. 
dan anda berganjak.. 
kalau tidak!
haish.. 

herm.. 
aku try 1st.. senget ke tepi
aku try 2nd.. lagi la teruk.. 
impuls dan halaju untuk mencederakan mereka.. 
semakin tinggi.
agak2 yea oura.. 
kui2x.. :(

esok mahu ke KL dengan kawan kawan.. 
tp aku belum tido lagi nie.. 
dan.. 
percentage untuk pergi .. 
adalah 43% sahaja... 
tiba - tiba mood hilang!
ape kes! 




No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah