Monday, May 16, 2011

Dialog DalaMan.... MakDAL kata mereka..




Yr Broadband Daily service will expire in 1hr,16/05/2011 21:56. Pls SMS Broadband Yes to 28882 to renew yr subscription to avoid charge of RM0.10/10kB
Time: 16/05/2011 20:57:11

entri yang cukup ringkas dan padat

bila la aku nak beli broadband nie

owh abg sayang.. 

bila mahu sponsor.... 

adikmu menunggu... 
....................................................................................................
dalam hati ada taman
......................
hahahahaha

dialog ringkas pagi tadi... 

kalu sekolah kt ULU??? nak tak?? 
ada transport tak?

mak ooi.. kereta mana ada
Motor ade la... 

jangan la ULU sangat yang kena rentas sungai... 

aku tak pandai berenang...


pengajaran abg fasi hari tu... 
bukan kelas renang... haha
sesuai sangat la sem depan aku kena ambik kelas renang.. 
tolong lah.. 
berikan aku peluang.. 
muahahahaha.. 
doakan mudahan aku dapat yea.. 
...............................



dialog ringkas balik dari aiport sibu sarawak hari tu.. 
coaoching science ok?
yakin ke?
boleh ke ajar orang.. ? 

diam.. 
ehem.. 
tengok result dulu k.. 
tamo pikir panjang dulu.. 

habiskan dulu cuti... 
..................................................

kan dear? 
kalu hendak.. seribu daya.. kalu tak hendak.. banyak la dalih... 
thnks 4 the sweet message.. I appreciate it.. 

untuk cik yun syg.. 
:) 
latest entry i upload k...

untuk sara dan yan.. 
tali nametag.. ora dah jumpa ptg tadi.. 
nnt balik upsi ora belikan k.. 
untuk member member at43
i miss all of you..


No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah