Tuesday, June 7, 2011

Gambar Seribu Makna


Orang kata..
satu gambar seribu makna.... 
maka.. dengan rajinnya aku belek semua folder pic.. 
untuk mencari dan merajinkan diri mengupdate blog pada hari ini..
ini adalah entri pertama aku dengan pic yang besar-besar.. 
sila tekan Ctrl F4 jika tidak ingin meneruskan bacaan.. 
................................................................................


hari ini.. aku offday.. 
bestnya merasa nikmat cuti.. 
bagaikan puteri di singgahsana permata.. 
*berangan*

jom tengok pic kat bawah.. 

.........................................


1

current location: Crocodile Park ,Miri Sarawak
ni masa aku abis sem 5 diploma kalau tak silap.. 
merasai nikmat percutian di samping memikirkan result sem 5 itu.. :)
ini adalah kali pertama aku naik kuda.. 
gabra sangat
hihihihihihi....

....................................................



2

Current Location : Ayer Keroh, Melaka
ni latest picture masa aku dah ambik degree kat UPSI
kelas aku ada lawatan 
best sangat... 
masa lawatan nie aku rasa seronok sangat.. 
ini adalah kali kedua aku naik kuda.. 
tak gabra sangat dah..
ada ansur maju sikit.. :)

...............................................


3

location: Lata Kijang
aku rasa kat sini damai sangat.. 
air terjun yang menderu... 
batu batu licin yang buat aku jatuh.. :)
teringat kenangan mandi manda dengan budak at43.. 
hari keputeraan itu mmg sungguh bermakna untuk kita release tension.. 
.............................................................


4

Location: Taman Tasik Proton City
I love this Pic.. 
credit to Ms. Siti Sara bt Hamza for this pic.. 
kalu aku bertunang nanti.. 
dia mmg aku jemput untuk jadi photographer.. :)
*perasaan ketika pic ini diambil adalah satu perasaan yang sangat kacau dan tidak tenang*

...........................................................


5

Taman Dewan SiTC Upsi... 
ni pun pic masa aku degree.. 
best sangat.. 
credit to Sara gak.. 
dia mmg ada bakat nak jadi pelajr seni.. :)
tiba-tiba rindu... 
nexxxxtttttt.... 
*ambik tisu dah*

current feeling : walaupun pagi tu ada kelas amali klsf, baru lepas balik makmal anatomi... , lepas tuh ada kelas GE sampai jam 7..  pic ini tetap terbaik... !
.....................................................



6

Location: Lata Kijang.. 
satu perasaan damai dan tenang apabila berada di situ... :)


7
......................................................................


8
Location : Perkampungan Portugis Melaka


9

...................................................................................



my besties at UPSI
Yun,Sara,Yan,Nick,Ustad... 

................................................

\
10

Location: PNP Upsi.. 

current feeling : teruja melihat semangat dan mereka... 
mereka memang gigih... 
keringat yang menyimpan seribu satu kenangan.. :) 
i miss PL very much.. 
teringat ajakan Yun untuk jadi fasi.. 
OMG.. 
tutup mata kejap
abaikan.. :)

11



12
Location : Pantai Kem Belia, Mukah Sarawak

pic ini adalah semasa last day final exam... 
best sangat.. 
semua dah merdeka.. 
:)
insyaAllah.. 
konvo diploma Julai ini.. 
akan menemukan kita semua.. 
i miss all of you.. :) 

motif: 
rindunya pada kamera.. :(

current feeling : rasa yang bercampur baur... 
yeay! x lama lagi konvo! 

4 comments:

Anonymous said...

wow! gambar yg penuh cerita disebaliknya.

*yg shot ada rumput pnjg tu nmpk ada glow effect photoshop. tp composition sgt menarik. sukax33

Anak Gemilang said...

@Anonymous semua edit guna photoscpe jer.. :) thnks taw.. nie entri pertma kte letak pic besar2x.. kih32x..

hamzah ian said...

aku tak pernah naik kuda.. hoho

anak gemilang said...

@hamzah ian jom naik kuda.. !

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah