Saturday, July 9, 2011

9 Julai 2011

9 Julai 2011semua orang 
sibuk.. sibuk.. dan sibuk..
 bimbang dan bimbang.. 
 abaikan isu bersih.. 
 semoga Malaysia masih aman dan sentosa 
tidak mahu bercerita panjang. btw.. 

 thnks a lot to all my friends,lec,teachers and etc.. thnks for the wish ok. 
*terharu*
 i appreciate it very much 
umur dah 22.. 
...
....
...
 pic yang sempat diambil masa sesi makan2x.. 
 sila scrol jika nak tengok! 
 zasssss!!!!







eh.. x nampak la.. 
lagi lagi.. 
*ok. abaikan part yang gelap* haha.. 


aucak!
eh.. belum makan dah bersin!
motif??? :)



maaf saya kenyang. 
tak payah la saya makan!


minum jer pun ok kot.. 


eh.. dahaganya..
nak tambah air lagi tak.. 


tamo la.. haha


mana la makanan nie. 
lamanya tunggu!



*yun* hug.. :)
thnks dear.. 


eh.. 
minum lagi.. 
yes! 
marrybrown di situ!

muka aku jer!
dah la. 
bestday aku.. 
muka aku jer la.. haha.. 
:)

lain kali cerita lagi.. 
 selamat ulang tahun oura.. 
 9 Julai tahun nie mmg cipta sejarah
 sekian:)
terima kasih kepada yang belanja makan. 
dan temankan saya makan.

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah