Wednesday, July 13, 2011

day 10 - hari ke 10.. apa yang berlaku?


Free Blinkies
day 10 - hari ke 10.. apa yang berlaku?

hari ini?
hari aku sangat geram.. 
marilah kita bercerita mengenai alkisah hp
life as usual
wihtout hp was very gloomy.. 
haish. abaikan grammar ke.. vocab ke yang lemah.. 
aku dah lama resgn jd GSTT english nie. 
1- HP S.E aku rosak.. sebab? basah kot.. balik dari kem hari tu.. 
jadi.. aku pun pegi la repair.. walaupun.. aku tau.. x berbaloi kot. xpe. aku syg hp tuh tau!

2- dah repair dah... aku bawak balik.. tp aku x testing kt kedai. sengal gak aku.. haha.. 
dah smpai umah.. aku on on hp.. nk msg. aik. x leh on. ckp dah repair. haish.. 

3.aku pun pg la blik. aku ckp x boleh on.. haish. dia ckp. msalah btri pulak dah. tadi dah byr. 
lepas nie mmg la kena byr lgi.. hadoooooo... ~ bunyi irama untuk mengomel kian menjadi.. ~
ok.. 

4. dah tukr bateri. repair. ehem. bateri x boleh caj pulak. katanya bila ditnya kt kdai tadi.. nnt smpi rumah caj yea. sbb ni low btr.. ok. pham! smpi umah. x leh gak.. 
haish. 

ini boleh mendatangkan satu perasaan suka yang melampau!!!

5- pegi lagi kedai tuh. aku rasa. pekerja situ. dah naik muak dah tgk muka aku.. 
tak payah dia bagitau! 
haha
aku pun pot pet pot pet. citer. 
n  then. dia pun bagitau.. 
ok. 
awak tinggalkan hp awak sekejap yea.. 

ok... 


n then malam nie. 

boleh la on hp nie. 
tp aku x caj lagi.. 

tak tau la esok lusa.. 

hrp x rosak lagi kau derrrrrrrrrrrrrrrrrr...... 


geram ok.. 



 nasib baik ada orang belanja makan ice cream.. 
tqvm! :)
Japanese Emoticons
mode: baru lepas call someone.. nebes derrr... hahahaha.. 

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah