Monday, July 11, 2011

day 8 - pergaduhan paling terok yang pernah anda alami


Pergaduhan teruk?
aku memang salu gadoh ngn orang kot. 
sebab aku orang kasar ke. 
taaakkkk
sebab.. 
bila aku marah... aku akan cepat melenting. 
bila aku melenting.. banyak la benda merapu yang aku sebut.. 
makkk oiii.. 
tension deeerrrr.
tapi apa boleh buat.. 
aku memang camtuh.. 

meh analisis satu satu ok.. 
lepas gaduh.. 
mcm biasa.
standard la. 
perempuan memang la akan nangis kan?
haha
lelaki nangis sama boleh tak.. 
*entri ini memang agak panjang dan merapu ok.. *



gadoh gadoh sayang
uiks.. 
ini masa couple ok.. 
boleh dikatakan agak teruk.. 
sebab waktu tuh.. 
aku rasa hari tu.. 
3 hari 3 malam aku nangis ok.. 
memang la nangis eh...
gadoh sampai break tau
eyh.. 
bukan.. 
gaduh sebab break.. !
kih2x.. 
tu kisah masa masih muda remaja la.. 
haha. 
kalau sekarang.. nak nangis cmtuh.. 
tak mungkin kot.. 


 abaikan 
beliau juga sudah menemui cinta baru

cerita tamat

terok?
sebab ape
3 hari 3 malam tuh. 
tempoh yang lama tau





No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah