Monday, July 18, 2011

Kalau dah Jodoh....


lagu firmankehilangan sedang terngiang ngiang di pemikiran ketika  entri ini ditulis..
selsema semakinmenjadi jadi.. esok dah raptai.. aku malas sAngat nak bergantung sangat nakmakan pil kuning yang selsema tuh..
addict nanti. *eseh.statement x boleh blah!*
exicteD?
yes.. lusa knvo.. 
wah..
memang la akuexcited.. sapa yang tak excited?
tapi..
eh..
malas pulak aku arinie..
uwa..
malam tadi..
kawan aku sorangmesej..
aku x pg konvo
eh.. panjang sms dia.Cuma aku tak type panjang panjang kat sini..
ilang mood derrrrrr..
bukan sng nak jumpadiorang berenam lepas nie..
sedih tau!

lagi sedih bila amintak datang.
eh. apa pulak kaitanngn amin pulak..
abaikan..

 sejujurnya.. 
ku tak bisa. 
hidup tanpa ada kamu ~
aku gila.. 
seadainya..
kamu bisa.. 



kalau dah jodoh.. 
x kemana.. 
lalalalalalala

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah