Monday, July 4, 2011

Tag Cik Nina.. ;)


salam semua 
siapkan hw malam ini.. 
dari blog cik nina. cute!
mcm blog dia gak.. ;)


syaratnya ialah






follow blog wahida
copy & paste gambar di atas sebagai banner
buat satu entry mengenai Contest Link Blog Saya Unik
berikan sebab kenapa anda memilih link blog anda
tag tiga blogger lain
tinggalkan link entry anda di shoutmix/comment box





saya rasa link blog sy unik.. sebab.. ia memberikan satu persepsi sebagai seorang pelajar.. *siswi*
kenapa?
saya rasa.. bergelar sebagai pelajar. samaada pelajar sekolah.. poli. univerisiti. 
itu adalah saat yang paling manis dan paling indah.. 
ia merupakan satu cabang kehidupan yang mematangkan akal fikiran. 
menimba pengalaman.. 
untuk menjadi insan terbaik!
polimu? 
ringkasan untuk polimukah
i love this place... 
ia memberi satu perubahan.. 
mendidik jati diri.. 
dan membentuk diri ini untuk menjadi insan yang berguna..


rindu nak pakai jaket bengkel!

rindu nk pegang sime!n pasir batu!

entri ni buat aku terkenang masa dip!

sweet! :)

saya tag solehah, mus, dan noi.. :)



 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah