Wednesday, September 7, 2011

Yakin kea??? :) haha...


salam semua..


Sudah agak lama kiranya aku tak merajinkan diri untuk menaipdi sini.. mungkin kerana mode belajar rajin sudah wujud.. J sabtu ni. aku akankembali ke TM tempat untuk aku menuntut ilmu..
bak kata Amin.. adat mencari ilmu.. jangan sedih sedih..
maka.. dikuatkan hati dan semangat..


Apa yang bakal terjadi untuk semester hadapan? denganharapan akan berlaku keajaiban.. andainya sudah tercatat itu adalah ketentuandi Upsi. maka. aku terima dengan tangan terbuka.. apa yang penting..  pointer kena la makin naik.. tu jer la. tapiaku mengharapkan keajaiban untuk semester hadapan.. keajaiban yang bolehmembuahkan keyakinan di masa hadapan..

Semalam, aku berjoging dengan harapan.. boleh la non stop jogging..haish. disebabkan cuti yang lama, stoking pun aku lupa aku letak kat mana, makaaku jogging tanpa memakai sarung kaki.. intipatinya di sini, kaki aku terluka..oh.. keyakinan melampau hingga membuat kulit kaki aku menggelupas, berjalan punterjengket jengket.. kulit terkena air, terasa pedih.. aaaah.. memang padan muka aku.. ~ rasa confident sangatkan? ?? jangan la kau luka lama lama.. aku nak lari kat upsi nanti. nak larimacam mana.. hadoooooo… ;(


keyakinan aku ingat pic konvo diploma aku cepat sampai.sehingga kini tak kunjung tiba.. haduh..perasaaan yang sangat bagus danmenyebalkan.. owh Catalia Creative. jangan la simpan gambar aku lama lama.. akunak tengok sebelum aku balik semenanjung owh… ~ kejamnya korang. haish..!!!

mode : malas mahu on call dan terima sms untuk waktu ini..tak tahu kenapa. mungkin aku ingin merehatkan perasaan sebelum berjuangamenuntut ilmu di sana..



6 comments:

Urzain Hussain said...

huhu..
sabar2 ..
nnt dapatlah tuh..

anak gemilang said...

insyaAllah...

Brilliant Marjan said...

salam..

insyaAllah dp pic tu..study UPSI ke?

lamanya tak borak ngn ora.take care =)

anak gemilang said...

@Brilliant Marjan Wskm.. hee.aha.. insyaAllah.. tak sbr nk tgk pic.. aha. ora smbung stdy kt upsi..
rindu gak.. tq tau.. :)

Rudy Dunggau said...

good luck zahora :) study smart . perjuangan dan misi belum selesai . selamat maju jaya .

Rudy Dunggau said...

tahniah zahora . perjuangan dan misi belum selesai . selamat maju jaya :)

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah