Friday, February 24, 2012

1st week Kuliah sesi 2012


Salam semua.. Minggu kuliah untuk 1st week dah pun mula.. dan minggu ini adalah minggu pening pening.. nak susun jadual.. mana yang add merapu macam aku sem lepas.. jadi kena pandai pandai la adjust group dan memeneningkan kepala sem ni.. apa lagi aku nak cerita nie.. lupa dah.. adohai. camana nee... :)

aha. sem ni aku dapat tingkat 8.. dapat room3 baru.. selamat tinggal room3 dan housem3 lama. ingatkan kita tak pindah rumah sem ni.. tp kena pindah jugak.. tak pe la.. :) mana taw rezeki korang balik praktikal.. best sebenarnya duduk ngn student lain2 course nie.. teruja je dengar  cerita diorang balik kuliah.. :) hee... dengar cerita aku.. lagi la diorang teruja.. muahahaha..

penyusunan jadual tak la berapa padat sangat sem nie.. cuma aku xda ambik ikhtisas..aiyo.. alamak gemuk la aku.. eh.. aku pernah gemuk ke? gemuk la kan.. berat 46.. untuk ketinggian aku nie.. ahahaha..bmi pun aku tak kira lgi nie.. jup. aku kira jup. sebab aku kan dah masuk kelas konsep gaya hidup sihat minggu ne.. the best lecture ever.. ahaha.. 

korang searach la.. cara kira BMI sendiri yea.. :) 

ok.. dah kira.. berat badan normal.. :) muahaahaha.. 

sem ni.. jadual aku padat isnin sampai sabtu. kalau sem lepas.. tak da jer kelas hari sabtu.. sebab kokurikulum hari selasa.. :) seronoknya.. tapi takpe la. mari la kita sama menyeronokkan diri untuk berebut dan berhimpit bas setiap hari.. naik bas kena gigih ok.. :) kalau kelas kau jam 9.. jam 0730 dah ko kena naik bus.. ah .. ini memang kes terlebih gigih..abaikan.. :)


Assgignment sem ni pun kaw kaw jer.. ahaha.. assignment memang sangat exciting la.. ni ha. jurnal pun aku tak baca lagi nie.. update belog boleh pulak.. aiyoooooooo.. :(  

Ha.. sekarang musim karnival anti dadah kt kolej kediaman. maka banyak la sesi penjualan macam macam barang kt bawah.. owh.. seronoknya.tp aku malas la nak turun.. nanti mesti aku shopping sakan.. muahaha.. boros.. printer tak beli lagi.. buku subjek major dah beratus ratus.. uhuuuu... kalau tau.. tak nak habiskan baucer rm100 hari tu.. ish.. 


Eh.. macam dah panjang aku taip nie. dah la. cukup la untuk aku merepek hari nie.. nanti ada masa update lagi.. 

status : tak sabar nak update belok dengan gambar galaxy sem nie.. muahaha.. :)



sekian.. 



No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah