Thursday, April 5, 2012

Cuti Pertengahan Semester

Tamatnya kuliah 3 jam di Taman Bernam esok, maka, dengan rasmi nya.. cuti pertengahan semester pun bermula. Ramai di antara kawan kawan yang balik..selamat bercuti semuanya. bagi yang sakit dan cedera tu, semoga mendapat rawatan yang sepatutnya dan semoga cepat sembuh seperti sedia kala...aku pulak, bersendirian di sini. Its ok. just a week ora. :) smile plizz!




Baiklah. disebebakan entri ini ditulis pada larut malam, maka penceritaan nya adalah agak pendek.. motif nya cuma 1.Terima kasih KHAR sebab masih sudi menerima aku di sini.. semoga semester hadapan aku masih mendapat tempat di Kolej Kediaman. Pelik kan? Orang lain suka menetap di luar. Aku pulak suka menetap di KHAR nie.. kerana aku sayang kolej kediaman ni.lebih lebih lagi ketika cuti begini, dapat menikmati sentimen kesyahduan dan kedamaian dari aras 8. kesunyian.. ops!takpe.. yang penting selamat. ada bus dan ada kawan kawan yang boleh diharapkan untuk menemankan aku berjalan jalan ketika cuti semester ini nanti... 

perjalanan jauh tak kurasa.. ingin berjumpa sanak saudara.. 
.
.
.
.
.
ops. terima kasih untuk kakanda yang jauh di mata sudi mengirimkan sms bertanya khabar.. :) 

rakan rakan at 43.. yang disayangi.. selamat bercuti.. 

#habis tisu sebungkus..melayang rm 0.30.. 

zass!

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah