Wednesday, April 17, 2013

Doraemon..

Doraemon..


kalau engkau ada. aku takkan kalut  macam minggu nie.. ~
Doraemon.. kau tau tak.. hidup aku agak suram tanpa telefon bimbit. tapi boleh pulak monday Blues itu menyebabkan hp aku tertinggal di kolej..
Daraeomon...
kenapa aku boleh pergi kelas awal 2 Jam.. itu tandanya aku terlalu rajin Doraemon.. dengan hp yang tertinggal. tidak tahu di mana kelas berada...
sungguh kalut Doraemon...

Doraemon.. kuiz Psikologi Kejurulatihan dah jawab.. harap dapat full marks.. heee. bukan sng tau nak jawab doraemon.. 5 muka surat itu.. seperti menjawab penulisan PMR dan SPM dulu.. sudah lama tidak menulis dengan halaju tinggi dan banyak seperti itu..

Doraemon..
hari tu dah kena saman.. sedihnya.. ada lagi rekod.. kalau dulu.. masa diploma nangis nangis kena saman ngan en Zam sebab tak pakai kad matrik.. sedih macam tak dapat jawab exam teori struktur..
tapi kali nie. sedih sbb kalau byr saman tu 2 minggu ke 3 mggu minyak aku boleh isi...

Doraemon..
tadi kte dah semangat nak buat media kit. tapi last minute.. kite tengok.. tu bukan penyertaan untuk kumpulan.. cuai sungguh kite..

Doraemon eh Doraemon...

sekian dulu untuk malam ini.. :(

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah