Saturday, April 13, 2013

Sahabatku~

Sahabat.. 
Selamat menyambung ulang tahun kelahiran.. semoga dirimu menjadi muslimah yang berjaya di dunia dan akhirat..Bertabahlah menghadapi dugaan hidup. InsyaAllah.. Allah pasti akan mempermudahkan urusanmu.. semoga dirimu menjadi lebih tabah.. aku mengerti perasaanmu.. Maafkan aku andainya tika kau memerlukan teman untuk berkongsi masalah.. aku tidak dapat hadir bersama.. sama seperti kamu menemani dan menyokongmu ketika aku memerlukan.. Sahabat.. sesungguhnya rinduku padamu tidak dapat untuk digambarkan.. Sahabat, andainya kau ditimpa permasalahan.. satu ungkapanku, bertabahlah.. aku doakan Allah akan sentiasa membantu dan memeliharamu dunia akhirat..  Kuatkanlah semangatmu sahabat.

Selamat ulang tahun Farhana.. .. semoga Allah mempermudahkan urusanmu dunia akhirat.. ..
Amiiiinnnn... 

..........................................................

kmk syg ktk na.. 
Hugs! 





No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah