Saturday, November 30, 2013

Penangan Minggu 11


As salam semua, entri ini ditulis untuk membuat sedikit catatan dan penceritaan yang berlaku dalam minggu ini. Isnin lepas, kami telah melakukan akiviti rock climbing di One Utama Damansara.... setelah berminggu minggu menguruskan proses kelulusan kertas kerja. Syukur alhamdulilah.. perjalanan kami pergi dan balik berjalan lancar.. pergerakan yang bermula dari jam 1 tengah hari.. dan kami sampai ke kolej kediaman masing masing sekitar jam 11 malam.. 



Minggu ini juga, kami juga menduduki Ujian Midterm untuk Nutrition.. aaaaahh. sesungguhnya ujian Nutrition itu aku rasa sangat susah.. Dan aku tidak dapat mencari intipati keyword soalan. sungguh sadis dan hampa. Oh My Midterm! What should I do.. Aku dah gigih baca nota malam tu.. tapi.. :( Ahhh.. aku harap midterm aku ok la. sebab tengok soalan midterm dah susah.. inikan pulak soalan final.. ~ Tidak seperti soalan yang aku jangka. sedih... Tapi.. aku akan buat yang terbaik untuk tugasan yang bersisa.. Semoga dapat A! untuk semua subjek sem 6.. 
Amiiiinnn.. :)
Usaha! 

Selain itu, minggu 6 ini jugak, aku pening pening dengan spss ni.. Ha.. sebab dah jadi student tahun 3 kan.. kena la gambate untuk Final Year Project.. Pening jugak la. sebab aku ni.. kalau nak pakar menda ni. kena praktis salu... tak boleh sekali ajar je.. susah sikit nak masuk.. Lagi penting, jangan ponteng. sebab bila dah skali skip waktu kelas.. Apa benda command yang keluar lepas tu, kau tak kan paham bai! 



kelas lain berjalan seperti biasa.. 
Perbentangan KPD makin rancak.. 
Rakan rakan dah nampak makin pro dalam pengajaran dalam kelas. Boleh layak jadi cikgu pelatih dah aku tengok.. hehe.. 



Apa pun... 
Good luck untuk kawan kawan.. 
Semoga urusan kita di minggu minggu yang akan datang berjalan lancar.. 
:)

Semoga dipermudahkan... 


Amiiin..... 


No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah