Saturday, February 8, 2014

Keputusan Semester 6

As salam semua, hari ini kembali menaip setelah last entri ditaip adalah berkaitan dengan minggu study week.. memang minggu tu aku agak stress dan penat... seperti biasa, bila habis exam.. akan rasa macam keluar ayat macam ni... tak perlu la Dr bagi banyak.. bagi 43 je pun cukup... itu sebenarnya nilai nak dapat A dah..  bila bincang balik soalan.. mula la aku stress tak memasal... adush!!!! 

Cuti semester yang lepas pun  tak berapa nak enjoy cuti.. cuti yang terlalu singkat ditambah dengan pelbagai masalah.. turun naik turun naik.. dan kembali lah semula ke Tanjung Malim.. untuk meneruskan perjuangan sebagai cikgu praktikum.... :)

Result semester ini agak lambat release dari semester sebelumnya... tepat 6 Feb 2012... dalam perjalanan ke Bistari Jaya... ada la admin page FB post result akan keluar pada lewat petang... Fuhhhhh!!!!!

Kalau yang semak result tak pernah takut dan stress.. beliau adalah cukup hebat... maka dengan izin Allah swt.. dapat la check result sekitar maghrib.. 


Syukur Alhamdulilah untuk pencapaian cemerlang semester ini... 

Terima kasih Ya Allah.. terima kasih untuk para pensyarah.. sahabat.. keluarga.. yang tidak pernah jemu membantu... 

Jasa dan budi baik kalian tidak akan pernah saya lupakan sampai bila bila... 


Semoga Allah permudahkan urusan praktikum..
kerana secara jujurnya.. saya sangat mendambakan ijazah kelas pertama.. :)

Semoga Allah permudahkan... 

Saya akan terus berusaha sedaya upaya.... 


No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah