Saturday, November 29, 2014

Girls Night Out... Eh?

Demi merajinkan diri untuk sambung buat bab 5.. maka, merajinkan diri untuk upload gambar.. muahaha.. actually, event ni dah 2 minggu lepas rasanya... Tapi, disebabkan mid-term sosiologi.. perbentangan dan sebagainya.. maka, lambat sikit la nak uploadnya..
Gambar ni semua dapat dari whataspp.. actually, rajin nak upload sebab rasa macam sayang! Sayang tau.. malam tu semua kawan kawan dapat kumpul...
Balik dari makan makan tu.. aku terfikir.. kalau la aku tak pergi sekali malam tu? Eh, apa kau rasa? hahahaha..

Baiklah.. event makan makan ni tak berapa nak dirancang sebenarnya.. Hasil idea mereka, ada yang nak pergi berbuka puasa dengan makan steam boat.. Habis kelas tu.. aku terus dengan gigih edar soal selidik kat padang.. terus jogging kat Tasik Embayu.. balik solat.. siap siap. terus dinner.. wah.. Hari yang produktif! hahahaha


Sebenarnya, sejak kewujudan monopod ini. ia telah digunakan dengan sebaik mungkin oleh mereka. Semua nak masuk dalam gambar.. miahahaha.. disebabkan tukang pegangnya tinggi lampai.. boleh la nampak semua muka.. Tq Ecah.. :)


Gambar sebegini sangat cantik aku rasa... kalau dulu sem ambik golf..  memang semua baring baring atas padang.. dengan penuh daya kreativiti, kami akan ambik gmbr.. Tapi dengan penggunaan monopod, semuanya menjadi lebih mudah.. hihihi.. (ayat seperti promoter)
Actulually, ada pelbagai jenis..
Malam tu, aku ade je bawak. tp bateri kong pulak. Jadi tak menarik pulak sebab kena tekan manual. Tapi monopod aku tak berapa nak best sebab partion nya agak keras. Kalau yang macam diorang guna ni.. sekali tarik, dh ok. sebijik punction macam tripod...




Terima kasih atas perkumpulan kita pada malam itu sahabat.. Even ijan atlet hoki Malaysia tu pun sanggup hadir.. :) Terima kasih untuk keindahan sem ini.. walaupun masing masing busy.. :)

Sekian.. :) 

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah