Tuesday, March 1, 2011

Mereka Hebat!!!!

Golongan di bawah boleh mengurangkan / menambah selera makan
maaf!!

motif?
hari ini 2 kali makan
nasi dan lauk aku tidak habis.. 
:(
kesan?
perut memulas!
psst.. 
mereka memang selalu temankan aku makan, 
minum, bermain kejar mengejar 
tapi hari ni.. 
aku makan sorang!!!
yer la. kalu aku nak makan.. 
aku tak payah order.. 
dorg mmg tau aku nk makan ape!!!
uwa.. :(

Mari berkenal dengan 
gadis yang cantik dan lelaki yang hensem di bawah.. 
haha.. 
5 of them are my besties :)
bff?? bak kat cik Syikin.. haha

Cik Miry dan Cik Suhasrinizan
sori
TAken!

?
En ARab??
hensem!
maaf! engaged... 

Cik Sara??? 
Taken!
Nick?? 
Married!!!


owh.. 
maaf.. kawan aku takde yang single la.. 
aku jer yang single... ekekekekeke... 

thats all for tonite.. 

i miss my besties at pmu.. 

Cik Fazillah, Farhana,Ayu,Wanie,Pai, Niesa... 
.....................

kembali menulis semula latihan mengajar microteaching... 

saya dah mengantuk!!!!!! 

saya lupa la nk upload satu lagi pic.. 

ish.. terdelele la pic tuh.. haha

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah