Friday, August 17, 2012

Menjelang Syawal..


Salam semua.. Ramadhan kian melabuhkan tirai.. Kini Syawal hampir tiba.. 


Namun, aku masih berada di Tanjung Malim... Ini bukan tanda sayang tanjung malim lebih.. Ini sebab harga tiket flight mahal hari ni.. (boleh support yuran aku untuk 1 sem. jadi aku kena la sabar..) Pagi tadi baru selesai menghantar sahabat sekampung ke KTM tanjung Malim.. beliau agak kalut disebabkan tiket ETS telah habis. dan mengejar train yang telah tertutup pintunya.. dengan lagguage yang agak besar. kesian pulak aku tengok.. tapi kalau aku tolong menariknya sama.. maka proses akan menjadi lebih lambat.. dan kini beliau sedang menuju ke Shah Alam katanya..Beliau pelajar diploma.. tak balik ke Sarawak sebab cuti cuma seminggu.Kalut.. kalau aku pun.. lagi kalut agakya.. katanya lagi.. KL sentral agak sesak katanya.. 

google sajer..
Apa pun.. semoga beliau gembira berhari raya bersama makcik nya  di Kuala Lumpur....

Aku pulak nak balik esok... yeay.. terima kasih untuk abang yang sponser tiket untuk balik beraya dan kembali semula ke Tanjung Malim semester depan...


jangan fikirkan keputusan semester khas...
jangan fikirkan interview..
ini adalah untuk mengurangkan tekanan..

Selamat Berpuasa...
Selamat Hari Raya..
Salam Kemaafan di Aidilfitri..

Apa perasaan korang bila 1st time guna 2 item ni
:)



kih3x..

No comments:

 

Oura Galaxy - Copyright © 2014 | Designed by Anne Shah